Render
public func checkApartRects(rect1 : Rect, rect2 : Rect) : Bool
public func checkElmsApart(elm1 : Elm, elm2 : Elm) : Bool
public func checkElmValid(elm : Elm) : Bool
public func rectEq(rect1 : Rect, rect2 : Rect) : Bool
public func rectContains(rect1 : Rect, rect2 : Rect) : Bool
public func checkNodeValid(node : Node) : Bool
public func checkElmsValid(elms : Elms) : Bool
public func rect(
x_ : Nat,
y_ : Nat,
width_ : Nat,
height_ : Nat
) : Rect
type FrameType = {#none; #flow : FlowAtts}
class Render()
public func fill(f : Fill)
public func getElms() : Elms
public func getElm() : Elm
public func getResult() : Result
public func char(c : Char)
public func charFg(c : Char, fgFill : Fill)
public func charBg(
c : Char,
fgFill : Fill,
bgFill : Fill
)
class TextRender(cr : CharRender)
public func text(t : Text)
public func textFg(t : Text, fgFill : Fill)
public func textBg(
t : Text,
fgFill : Fill,
bgFill : Fill
)